بیمار CKD با بالا کراتینین و اوره سطح در خون چگونه به آن برخورد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 کلیه بیمار بیماریبرای مزمن کلیه بیمار بیماری با کراتینین بالا و سطح اوره در خون چگونه آن را مقابله؟ به طور معمول، کراتینین اضافی و اوره خواهد شد کلیه ما مرخص، اما بعد از کلیه آسیب دیده، نمی تواند موثر کار می کنند، در نتیجه منجر آنها را در خون تجمع می یابد و به شکل به سطح بالا است. بنابراین راه برای حل این مشکل است برای تعمیر آسیب کلیوی.

در واقع، کراتینین و اوره هر دو مواد مولکول کوچک، تا زمانی که کلیه ها کمی یا در حد متوسط آسیب دیده، آنها همچنین می توانند به طور معمول دفع شود. با این حال، زمانی که کلیه ها به شدت آسیب دیده و یا بیماران کمتر از 50٪ عملکرد کلیه، هر دو کراتینین و اوره نمی تونم به طور معمول دفع، به طوری که آنها در خون ساخت تا که اوره خون بالا و سطح کراتینین بالا باعث خواهد شد. هنگامی که بیماران از سطح کراتینین بالا رنج می برند، آنها نیاز به درمان موثر برای کاهش سطوح بالای خود را، که می تواند جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها کمک کرده و سرعت پیشرفت نارسایی کلیه.

داروهای چینی می تواند به کاهش کراتینین بالا و سطح اوره خون بالا موثر کمک کند. در مقایسه با داروهای غربی، داروهای چینی دارای عوارض جانبی کمتری دارند و به طور موثر در تعمیر بافت کلیه آسیب دیده.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی مؤثرتر است، آن است که یک درمان مدرن بر اساس طب سنتی چینی گیاهی است، و می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. با عملکرد کلیه بهبود یافته است، کراتینین بالا و اوره خون بالا خواهد بود با آن کاهش داد.

به عنوان یک بیمار بیماری مزمن کلیوی اگر شما می خواهید برای کاهش سطح اوره بالا کراتینین ANF در خون، شما می توانید با دکتر خود یا چت با دکتر آنلاین ما مشورت، آنها می توانند به شما مشاوره بهتر بدهد. امیدوارم که شما می توانید روز خوبی داشته باشید.





:: برچسب‌ها: برای مزمن کلیه بیمار بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: